Πώς δημιουργώ το PIN που θα χρησιμοποιήσω για να συνδεθώ στην εφαρμογή HSBC Greece Mobile;
Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή HSBC Greece για κινητά, πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα για να δημιουργήσετε το PIN σας. Η διαδικασία είναι απλή, εύκολη και γρήγορη!
- Πληκτρολογήστε το όνομα χρήστη σας
- Επαληθεύστε την ταυτότητά σας με τους ακόλουθους δύο τρόπους:
1. Καταχωρήστε τον κωδικό πρόσβασης του κινητού σας και εισαγάγετε το PIN που θα λάβετε μέσω SMS
2. Καταχωρήστε έναν 6ψήφιο κωδικό ασφαλείας χρησιμοποιώντας τη συσκευή ασφαλείας σας
- Δημιουργήστε το 6ψήφιο PIN σας
* Σημειώνεται ότι πρέπει να αποφύγετε διαδοχικούς, αύξοντες, φθίνοντες ή επαναλαμβανόμενους αριθμούς.
Μπορώ να αλλάξω το PIN που χρησιμοποιώ για να συνδεθώ στην εφαρμογή HSBC Greece?
Μπορείτε να αλλάξετε το PIN σας μεταβαίνοντας στο πεδίο “Διαχείριση ασφάλειας" και επιλέγοντας "Αλλαγή PIN".
Tί συμβαίνει εάν ξεχάσω το PIN μου?
Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό PIN επιλέγοντας "Ξεχάσατε το PIN σας;" στη σελίδα που εισάγετε το PIN σας και, στη συνέχεια, είτε χρησιμοποιώντας τη Συσκευή ασφαλείας σας για να δημιουργήσετε έναν κωδικό ασφαλείας είτε να εισάγετε τον κωδικό πρόσβασής σας και να λάβετε έναν κωδικό πρόσβασης για ένα SMS. Μετά μπορείτε να ορίσετε νέο PIN.
Έκανα λάθος κωδικό PIN 5 φορές, τώρα ο κωδικός PIN μου έχει κλειδωθεί. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό PIN είτε χρησιμοποιώντας τη Συσκευή ασφαλείας σας για να δημιουργήσετε ένα κωδικό ασφαλείας είτε να εισάγετε τον κωδικό πρόσβασής σας και να λάβετε ένα κωδικό πρόσβασης για ένα SMS. Στη συνέχεια μπορείτε να ορίσετε νέο PIN.
Μπορώ να λάβω έναν κωδικό ενεργοποίησης μίας χρήσης μέσω SMS αν το κινητό μου τηλέφωνο έχει διεθνή αριθμό;
Ναι, οι διεθνείς τηλεφωνικοί αριθμοί υποστηρίζονται. Επομένως μπορείτε να λάβετε τον κωδικό ενεργοποίησης εφόσον ο αριθμός σας δέχεται μηνύματα SMS.
Βρίσκομαι εκτός Ελλάδας. Μπορώ παρ' όλα αυτά να λάβω τον κωδικό ενεργοποίησης μίας χρήσης μέσω SMS;
Μπορείτε να λάβετε τον κωδικό ενεργοποίησης εάν το τηλέφωνό σας μπορεί να λάβει SMS.
Μοιράζομαι την κινητή συσκευή μου με άλλο άτομο. Γιατί δεν μπορούμε και οι δύο να χρησιμοποιήσουμε την ίδια συσκευή για να συνδεθούμε στους λογαριασμούς μας στην HSBC;
Από τη στιγμή που ρυθμίσετε την εφαρμογή στην κινητή συσκευή σας, η συσκευή θα συνδεθεί με το προφίλ σας και μόνο εσείς θα μπορείτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας αυτή τη συσκευή μέχρι να καταργήσετε τη συσκευή από την επιλογή “Διαχείριση συσκευών” στο προφίλ σας.
Μπορεί κάποιος άλλος να συνδεθεί στην εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας της HSBC Greece αν το αποτύπωμα του είναι αποθηκευμένο στη συσκευή μου;
Όταν ενεργοποιείτε τις υπηρεσίες ελέγχου ταυτότητας δακτυλικών αποτυπωμάτων στην εφαρμογή HSBC Greece, οποιαδήποτε δακτυλικά αποτυπώματα είναι αποθηκευμένα στη συσκευή σας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να σύνδεση στην εφαρμογή. Ωστόσο, συστήνεται να αποθηκεύετε μόνο τα δικά σας δακτυλικά αποτυπώματα στη συσκευή σας. Μπορείτε πάντα να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε δακτυλικά αποτυπώματα από το μενού ‘Ρυθμίσεις’ της συσκευής σας.