Η γνώμη σας μάς ενδιαφέρει πάντα, καθώς για εμάς αποτελεί το κλειδί για τη διαρκή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών που σας προσφέρουμε.
Εάν έχετε κάποιο παράπονο, θα θέλαμε να το μάθουμε και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ανταποκριθούμε σε αυτό.
Πώς να υποβάλετε ένα παράπονο
Σε ένα κατάστημα
Επισκεφθείτε το πλησιέστερο κατάστημα και μιλήστε με ένα μέλος της ομάδας μας.
Τηλεφωνικά
Καλέστε στο 801 801 HSBC (801 801 4722) από σταθερό.
+30 210 696 2000 από κινητό ή το εξωτερικό, από Δευτέρα έως Παρασκευή (09:00 – 16:00).
Διαδικτυακά
Συνδεθείτε στην υπηρεσία Online Banking και στείλτε μας το μήνυμά σας επιλέγοντας "Ασφαλή μηνύματα" στην ενότητα Γρήγοροι Σύνδεσμοι και στη συνέχεια "Στείλτε μας ένα μήνυμα". Επιλέξτε "Παράπονο" ως θέμα του μηνύματός σας.
Εναλλακτικά, κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να ανοίξετε τη σχετική φόρμα και αναφέρετε στο πεδίο «Σχόλια» αν πρόκειται για Παράπονο ή Υπόδειξη.
Τέλος, μπορείτε να μας αποστείλετε το παράπονο μέσω σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος στη διεύθυνση complaint.greece@hsbc.com.
Σε περίπτωση που έχετε κάποιο ερώτημα, παρακαλούμε επισκεφτείτε την σελιδα Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να βρείτε που πρέπει να απευθυνθείτε.